

"ביחד נשקם" היא סדרת מפגשים חינמית להורים שמבקשים להבין,
ללוות ולחזק את ילדיהם אחרי שלוש שנות מלחמה.
זו אלטרנטיבה ל"ביחד ננצח".
הזדמנות להביט מעבר למעטה ההישרדות והתפקוד שנדרשו מאיתנו,
למצוא את הדרך בחזרה לכוחותינו ולגלות כיצד להוביל את המשפחה שלנו
למקום בטוח, קרוב וחי.
המפגשים מתאימים להורים לכל הגילים,
ותמצאו בהם עקרונות שיעזרו לכם להתוות את הדרך שלכם, לצד כלים ותרגולים.
אם התחברת למהות של 'ביחד נשקם', אני מזמינה אותך להמשיך ללמוד איתי:
לעיין בדף ההרצאות בתכנים נוספים שיצרתי,
להירשם לניוזלטר שלי ולרכוש את הספר שלי.
מפגש ראשון: נעשה מקום
במפגש הראשון של “ביחד נשקם” אנחנו מזהות איך התמודדות עם קושי וכאב דרך הדחקה ותפקוד בלבד יוצרת עומס רגשי, סימפטומים קשים ותחושת בדידות – במיוחד בתקופת מלחמה. ומשם אנחנו מתחילות ללמוד את הכיוון ההפוך: איך מתן מקום לרגש הופך לכלי של ריפוי, חיבור וביטחון בבית. זהו מפגש פתיחה שמציג את הבעיה, ואת הדרך הראשונית לשינוי.
ממליצה לקרוא או להקשיב לסיפור המרפא "תור והנחש"
לצד הלמידה מההרצאה (עדיף לפני הצפייה בה).
זהו סיפור שעוסק באומץ לעשות מקום לפחד בסלון.

מפגש שני: נשקם את היחד
במפגש השני של “ביחד נשקם” אנחנו מגלות איך מתן מקום לקושי ולכאב, והאומץ לפגוש אותם ביחד, משקמים את תחושת הביטחון בעולם. אנחנו לומדות איך נוכחות משותפת עם כאב או רגש קשה יוצרת תחושת בית בטוח – גם בזמן אמת וגם כשנבחר לתת את זה בדיעבד.
ממליצה לקרוא או להקשיב לסיפור המרפא "הסנאי האמיץ"
לצד הלמידה מההרצאה (עדיף לפני הצפייה בה).
זהו סיפור שעוסק ביצירת תחושת 'יחד בפחד'.

מפגש שלישי: נכניס אור
במפגש השלישי אנחנו פוגשות את החשיבות של הכנסת אור, למען תהליך השיקום מהמלחמה. לא במקום הכאב, אלא לאחר שלמדנו לתת לו מקום. אנחנו מגלות שגם תקווה, אמונה, שמחה, גאווה וחלומות לעתיד הם חלק הכרחי מריפוי אמיתי, ולומדות איך אפשר להתחיל להכניס אותם אל תוך הבית והקשר עם הילדים, בדרכים פשוטות ויומיומיות.
ממליצה לקרוא או להקשיב לסיפור המרפא "קיה והר הגעש הגדול" לצד הלמידה מההרצאה (עדיף לפני הצפייה בה).
זהו סיפור שעוסק בחיים בצל מלחמה שנמשכת ובתקווה ובאפשרות לעתיד טוב.
בקרוב תעלה הקלטה אחרונה על התאמת הסדרה לתינוקות ולפעוטות;
מדיטציה לתרגול 'יחד בקושי'
ומידע על הסדנה ליצירת סיפור מרפא.









